Проблема, над якою працюю: « Розвиток творчих здібностей учнів через впровадження інноваційних технологій на уроках української мови та літератури”.
Педагогічне кредо: Щоб мати право навчати,
необхідно постійно навчатися самому.
При цьому учневі необхідно віддавати не тільки певну суму знань, але і частинку своєї душі.
Девіз: „До хорошого уроку вчитель готується все життя ".
У 2004 році закінчила Шепетівську загальноосвітню зош І-ІІІ ступенів імені Валі Котика і продовжила навчання у Кам’янець - Подільському державному педагогічний
університеті імені Івана Огієнка за спеціальністю: вчитель української мови та літератури,
зарубіжної літератури.
З 2007 року працюю у Великорешнівському НВК вчителем української мови та літератури. На даний час маю 7 років педагогічного стажу, кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії». У 2013 році
пройшла курси підвищення кваліфікації при Хмельницькому ОІППО.
Моє завдання як вчителя — якнайглибше
зрозуміти учня, задовольнити його запити, допомогти у становленні особистості.
Це посилює роль особистісних взаємин у педагогічному процесі і акцентує на
важливості моральних аспектів
На мою думку, кожен педагог має бути
гуманістом, визнавати значущість особистості кожного учня, будувати взаємини з
дітьми на основі любові і поваги. Вчитель
має розуміти, що учнями можуть бути різні діти — кмітливі і тугодуми,
дисципліновані і правопорушники, мовчазні і «гострі на язик», привабливі і
малосимпатичні, здорові і хворобливі, а педагогами — тільки найкращі, які
вміють навчити, захистити інтереси учнів, надати їм допомогу, створити умови
для самоствердження і саморозвитку кожного з них.
У своїй
практичній діяльності використовую сучасні досягнення передової педагогічної
науки і практики. Постійно підвищую свій науково-теоретичний і
методичний рівень, знайомлюся із новітніми підходами до організації
навчання – інноваційними технологіями.
Спрямовую свою діяльність на досконале володіння ефективними
формами і методами організації начально-виховного процесу.
Забезпечую
диференційований підхід, оптимальне поєднання фронтальної, групової та
індивідуальної роботи. Систематично використовую інноваційні технології.
Спонукаю школярів до самостійної пізнавальної діяльності. Широко застосовую на
уроках наочні посібники, ігрові ситуації.
На своїх уроках використовую такі інноваційні форми та технології роботи : робота
в парах, малих групах, «Ажурна пилка», « Навчаючи-учись», « Мікрофон»,
«Незакінчене речення», «Сенкан», «Мозковий штурм»,«Дерево рішень», "Вирішення проблеми", презентації, схеми, таблиці, віртуальні екскурсії.
«Незакінчене речення», «Сенкан», «Мозковий штурм»,«Дерево рішень», "Вирішення проблеми", презентації, схеми, таблиці, віртуальні екскурсії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий